niedziela, 12 lutego 2012

14 kolejka PlusLigi za nami

Obyło się tym razem bez szczególnych sensacji  i zawirowań  

Pięć spotkań wyznaczonych na 10-11 lutego odbyło się tym razem bez jakichkolwiek problemów. Co do wyników to również wielkich sensacji nie było. Faworyci wygrywali swoje spotkania, ale nie zawsze gładko i bez problemów. 
 W piątek Delecta grała z Fartem Kielce, który od wielu spotkań schodził z parkietu pokonany. Tak było i tym razem. Mimo, iż zawodnicy z Kielc dotrzymywali kroku Bydgoszczanom, końcówki setów zdecydowanie do nich nie należały. Wynik końcowy 3:0.
 Sobota to dzień pozostałych czterech spotkań. Na początek osłabiony Indykpol AZS Olsztyn z Jastrzębskim Węglem. 
  Jastrzębianie przybyli do Olsztyna również w niepełnym składzie. Oprócz Zbigniewa Bartmana nie wystąpił również Michał Łasko, który dostał wolne od trenera, gdyż odczuwał duże zmęczenie intensywną grą. Poza tym Olsztyn to nie jest zespół o największych wymaganiach, więc do meczu goście mogli podejść nieco spokojniej. Bernardi z pewnością chce by Michał Łasko był gotowy na ostatnie trzy spotkania w fazie zasadniczej, gdyż JW gra wtedy z najmocniejszymi zespołami PlusLigi. Ostatnio docierają również coraz lepsze wiadomości ws. zdrowia Bartmana, który ma być rzekomo gotowy już na spotkanie 18 lutego ze Skrą. Pierwszy set to nieco ospała gra gości i wygrana Olsztynian. Kolejne należały już tylko do Jastrzębskiego, który ostatecznie wyjechał z Olsztyna z wynikiem 3:1 i kompletem punktów. MVP Michał Kubiak. 
  Małą sensacją w tej kolejce może być fakt, iż lider - Skra Bełchatów omal nie uległa Warszawskiej Politechnice. Końcowy wynik to jednak 3:2 dla Bełchatowian po wygranym do 13 tie-break'u.
Wieczorem swoje mecze grały również ZAKSA i Resovia. Oba zespoły zdobyły po trzy punkty. Kędzierzynianie nie oddali przeciwnikom żadnego seta, a Resovia uległa tylko w jednym secie. 

5 komentarzy:

  1. Witam.
    Chciałam powiadomić, że informacja odnośnie wykonywania szablonów na mojej podstronie zostanie za chwilę zmieniona i dodam tam szablony ze sportowcami.
    Stwierdziłam, że można spróbować, chociaż - oczywiście - nie gwarantuję, że będą one świetne.

    Pozdrawiam,
    Psychopath

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam przez to rozumieć, że podejmiesz się wykonania dla mnie szablonu? Bardzo się cieszę! Proszę o pilny kontakt i pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Mam do Ciebie jedno zasadnicze pytanie.
      Nigdy w życiu nie robiłam szablonu na BLOGSPOT, więc nie mam zielonego pojęcia, jak się za niego wziąć. Nie znasz może wymiarów nagłówka i tła wewnętrznego?
      Sądziłam, że zamówienie będzie dotyczyć mimo wszystko bloga z ONETU, więc teraz jestem w kropce.
      Przepraszam, jeśli wprowadziłam Cię w błąd.

      Czekam na odpowiedź,
      Psychopath

      Usuń
    3. Znalazłam pewną stronę, gdzie udało mi się odszukać wymiary na nagłówek. Problem w tym, że musiałby być on ustawiony tak, jak tu: http://pomoce123.blogspot.com/, a nie wiem, czy o to Ci chodzi. Oczywiście, sam nagłówek byłby o niebo lepszy, gdyż ten jest robiony przez jakąś jedenastolatkę w Paincie :D

      Czekam na odpowiedź,
      Psychopath

      Usuń
    4. Jeżeli chodzi o wymiary to cały blog ma szerokość 970 px a pasek boczny 280 px. Jeżeli miałabyś jakiś problem to zrezygnuj z robienia całego szablonu i skoncentruj się na samym nagłówku z tytułem bloga, bo na tym najbardziej mi zależy. Już pisałam Ci jakie mam wymagania(prośby ;D)co do nagłówka ale jeśli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało pisz. Zerknęłam również na ten link, który zostawiłaś w komentarzu. Tak! o coś takiego mi chodzi, tylko żeby obrazek był (jeśli to możliwe) na całej szerokości, a tytuł jakoś ciekawie wkomponowany ten obrazek. Mam również prośbę by nagłówek nie był zbyt wysoki, ale liczę na Twój gust i pomysłowość. Przepraszam, że tyle wymagań.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń