niedziela, 5 lutego 2012

Thriller zakończony remisem

Niebiescy czy czerwoni? Czyli klasyk Premier League


Londyńska Chelsea z nożem na gardle po pełnym emocji spotkaniu tylko lub aż zremisowała z wiceliderem tabeli. Nie sposób zapomnieć, iż sędzią tego spotkania był Howard Webb. Podyktował on aż dwa rzuty karne dla MU.
Ale zacznę od początku i spróbuję obiektywnie ocenić mecz, mimo iż emocje jeszcze nie zdążyły opaść.
Chelsea grała u siebie, ale ogromnym osłabieniem był brak w składzie kilku filarów drużyny. Od pierwszych minut było widać, że bojowe nastawienie to cecha obu drużyn. Zarówno gracze gospodarzy, jak i gości zaczęli dość nerwowo. Pierwsza bramka padła w 36 minucie po samobójczym trafieniu Jonny'ego Evansa. Trzeba jednak wspomnieć, że większą zasługę miał tu Daniel Sturridge.
Druga połowa zaczęła się  bajecznie dla gospodarzy. Najpierw wyśmienitym dośrodkowaniem popisał się Fernando Torres, a okazję wykorzystał jego rodak Juan Mata. Piłkarze MU nie pozbierali się jeszcze po straceniu drugiej bramki, a tu znów piłkę z siatki musiał wyciągać De Gea, tym razem po dośrodkowaniu Maty i strzale Luiza.
Kolejne minuty były niestety zdecydowanie bardziej niekorzystne dla The Blues. Dwa rzuty karne. Takiej okazji nie marnuje Wayne Rooney i mamy 3:2. W samej końcówce Czerwone Diabły osiągnęły swój cel. Po obronionym strzale Wayne'a piłkę dobijał Hernandez i jest remis. W doliczonym czasie gospodarze popisali się kilkoma udanymi akcjami, ale tym razem szczęście nie dopisało. 
Mimo wszystko uważam, że dla takich meczów warto żyć...  
A jutro jeszcze spotkanie Liverpoolu z Tottenhamem. 

14 komentarzy:

  1. Nie wykonuję szablonów na zamówienie. Propozycja to podanie mi jakiegoś pomysłu.
    Pozdrawiam
    wesoly-wisielec.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zgłaszam pomysł 'sport z udziałem sportowców z mojego bloga' Ok?

      Usuń
  2. Przeczytaj jeszcze raz regulamin, a następnie zastanów się, dlaczego Twoje zgłoszenie nie będzie przyjęte. [Dark-Evaluation.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Tutaj Nastrinola z Przeczytaj. Stażystka Kobra_Kid z miłą chęcią oceni Twojego bloga, dlatego też proszę o dodanie linku do naszej ocenialni, tymczasem twój blog ląduję w kolejce naszej stażystki :).

    Pozdrawiam, Nastrinola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziło o to, że oceniamy blogi tylko z Onetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie ma najmniejszej szansy żebyście oceniły mojego bloga?

      Usuń
  5. Witam. Cóż, bardzo nam miło. To zależy. Musiałabyś wybrać oceniającą, bo pewnie nie każda by się tego podjęła. Jeśli spytasz dziewczyny, to ok. Pozdrawiam.
    {Shibuya}

    OdpowiedzUsuń
  6. Anya (malach-tow)7 lutego 2012 19:29

    Moja Droga! Z tej strony Anya z szabloniarni malach-tow. Kochana, bardzo chciałabym wykonać dla Ciebie szablon, ale niestety nie mam bladego pojęcia, jak wykonuje się je dla portalu blogspot. Może dlatego, że nigdy tego nie robiłam i nigdy nie miałam na tym portalu własnego bloga. Bardzo mi przykro, może któraś z moich koleżanek chętnie przejmie zamówienie, gdyż ja nie będę w stanie go wykonać. Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, a co powiesz na propozycję zrobienia samego nagłówka? Proszę o odpowiedź. ;)

      Usuń
  7. Zastanowiłam się nad twoim zamówieniem i mam kłopot. Mogłabyś wejść na szablony-jill i mi trochę pomóc? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na to, że przeczytałaś wszystko oprócz tego, co najważniejsze w tym momencie - głównej notki. Twój nick jest w niej nawet pogrubiony, żeby nie było problemów ze znalezieniem. Chodzi mi o to, żebyś mi wytłumaczyła na jakiej zasadzie umieszcza się grafikę na blogspocie (czyli jakie wymiary i tak dalej)

    OdpowiedzUsuń